1.Nem toleráljuk a csalókat! Ha cheatelsz akkor kirúgunk!
2.Ne káromkodj! Tiszteld a többi játékost! Emelkedj felül rajtuk és ne szólj vissza!
3.Ne cheaterezz és ne lámázz!
4.Waron ne beszélj fölöslegesen, mert azzal zavarod a többieket!
5.Tartsd a taktikát! Önkényesen nem cselekedhetsz! (vannak kivételes esetek, de azért tartsd magad ehhez)
6.Ne szegd meg más szerveren és a saját szerveren se a szabályokat, mert azzal rontod a klán hírnevét!
7.Egyszerre csak 1 klánba lehetsz benne kivétel ha megengedi az admin.
WAR szabályok 13 pontban
1)A meccs két mapon játszódik, amit a két klán kiválaszt magának a kihívásban. Mindkét klán egyszer allied, egyszer pedig axis oldalon játszik egy mapon. A ladderban elfoglalt alacsonyabb helyezésű klán válaszhatja ki melyik map lesz az első. Mindkét klán kiválaszthatja melyik oldalon akar kezdeni az ellenfele mapján.
2)Minden map maximum 20 körös. Mindkét klán 10 kört játszik axis és 10 kört allied oldalon. Egy meccs összesen 2x20=40 körös. A körök 2 percig tartanak. A meccs végeredményét a klánok által megnyert körök adja.
3)Egy csapatban csak 1 shotgunos lehet. Több shotgun használata esetén a csapat elvesztheti a meccset.
4)Egy csapatban csak 1 sniperes lehet.Több sniper használata esetén a csapat elvesztheti a meccset.
5)Az alapértelmezett csapat létszám a meccseken 5v5 de más felállás is lehetséges.Minimum 3v3 vagy 4v4 maximum 10v10.
6)Minden szerveren kötelező a PunkBuster konfig.
7)Minden játék elött a szerver adminnak meg kell győződnie arról, hogy mindkét csapat felkészült. Ha valamelyik csapat egyik tagja azt mondja, hogy a csapata felkészült, az illető a teljes csapat nevében beszél, függetlenül a klánban elfoglalt rangjától. Ha a játék elkezdődött, csak akkor indítható újra, ha mindkét klán beleegyezik. Ha a játék anélkül kezdődött el, hogy az egyik csapat felkészült volna, az a csapat kérheti az újrakezdést, ha legalább egy tagjuk a spawn helyen marad.
8)Helyettesíteni egy játékost csak szünetekben lehet (térfél vagy map váltás), vagy extrém hálózatiproblémák esetén meccs közben is. Ha az új játékos 5 percen belül nem érkezik meg, az ellenfélkövetelheti a játék folytatását nélküle.
9)Ha egy játékos kiesik technikai okok miatt, a játékot meg kell állítani. Körökre osztott játékok esetén a várakozás csak egy kör végén kezdődhet meg. A maximális várakozási idő 5 perc, ennyi idő elég a reboothoz és a szerverre csatlakozáshoz. A teljes várakozáis idő 10 perc per map per csapat. Taktikai időkérés nincs.
10)Ha meccs közben leáll a szerver,a map csak akkor lesz újre kezdve ha a probléma a kezdéstöl 1 percen belül,vagy S&D játéktipus esetén az első körben történik.Más esetben a fennmaradó idő vagy körök alapján folytatódik a játék, majd a végén a pontokat összeadni.
11)Tilos csapattársat ölni vagy öngyilkosságot elkövetni.
12) Tilos specelni egy meccsen. Ha egy játékos bármilyen okból elhagyja a szervert, majd visszajön, azonnal be kell állnia a csapatába. Ha egy külsős jön fel a szerverre spectelni, a játékot meg kell állítani.
13)Tilos kirúgni játékosokat a másik csapatból. Ellenkező esetben a csapat elvesztheti a játékot.
|